25 April 2009

Photography:Sendiri.....


Salam alayk...
Memandangkan mood saya sekarang berkecamuk dan agak kacau,saya berkeputusan untuk meletakkan beberapa keping gambar yang bagi saya mampu memberi cahaya ketenangan kepada saya.Don't think too much,bloggers!Bukan 'masalah' seperti yang anda fikirkan.Tapi masalah,entahlah,saya sendiri tidak tahu bagaimana mahu ungkapkan.Yang penting,ada 'sesuatu' yang terperangkap di dalam lubuk hati saya tetapi saya tidak mampu untuk luahkan..



I keep on thinking of it..Saya sendiri tidak tahu apakah suatu dosa jikalau saya kerap memikirkannya walhal niat saya adalah hanya untuk mendekatkan diri kepada Pencipta yang Maha Agung.Saya sendiri runsing.Apabila hal ini menjadi satu masalah bagi saya,berduyun-duyun 'penambah masalah' yang lain datang untuk menambahkan lagi beban yang saya pikul.Saya benar-benar berharap ada sebuah keajaiban berlaku dalam masa terdekat ini.

Tolonglah,wahai 'penambah masalah' sekalian..berapa kali harus saya beritahu,just surrender?Atau perlu saya beritahu lagi atau bertindak kasar?Jangan tunjuk hebat wahai 'penambah masalah' sekalian.Saya naik meluat.Penat.

Cukup.Saya tidak mahu mengomel dan merapu panjang lagi.Takut ada yang tersalah tafsir.Baru-baru ini pun ada artikel saya yang disalah tafsir oleh pembaca.Apa yang harus saya katakan lagi??I write because there's no one can listen to me but Allah..Jangan salah anggap pada saya.Untuk kembali kepada kehidupan yang dahulu adalah tidak mungkin sama sekali!

Ok,mari tenangkan jiwa dengan melihat gambar-gambar dibawah...Yet again,these are NOT my own photography.I took it from flickr.Credit to the photographers.











2 comments:

Big's G said...

mereka yang selalu di beri ujian.. bermakna allah sayang kita.. muasabah ye..:)

Fairytopia said...

Syukran laka ya akhi...

Moga Dia memberi kekuatan pd ana utk menghadapinya,InsyaAllah...

Post a Comment

Korang ada apa-apa nak komen?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...