08 April 2009

GemersikSufi berubah wajah

Salam alayk..
Taraaa..!
New Layout....hehe.

Rasanya sudah sampailah masanya saya mengubah layout blog ini.Jemu pula dan terlalu 'pink'.Bila fikir-fikir semula,macam budak-budak pula sedangkan umur dah 22tahun.Haish..
Tetapi,pink tetap dihatiku......:)

I made this transformation for all bloggers.Biar semua selesa melawatinya.Jika terhad kepada warna pink,mungkin kaum rijal 'meluat' untul melayari blog saya.Huhu....T_T.Lagipun blog saya dulu nampak tidak teratur dan tangkap muat.Bersepah rasanya!

So,saya tukar kepada yang lebih simple dan kemas.Matured and professional la kiranya.Tetapi jika kalian perasan,saya masih mengekalkan ciri-ciri 'artistic'nya dimana ada sedikit graphic pada bahagian tertentu.(I love graphics!).

Brown juga merupakan recent warna favourite saya.Tentang navbar diatas (Myphotgraphy,etc),i am still working on it.Sabar ye.Bukannya senang nak tukar layout blog ini.Kena buang semua widget kalau kodnya ialah xml,kemudian create semula satu per satu.Aduh..banyak setting yang berubah.Perlukan banyak masa untuk mengubahnya!Tidak semudah menukar layout friendster.

Apapun,AHLAN WASAHLAN to my blog!^__________^

3 comments:

DH said...

salam...
cantik layout baru ni...tenang je tengok...hehe & kemas...keep up the good work :)

Fairytopia said...

salam...
awh..syukran laki ya ukhti.^_^

Fairytopia said...

:)

Post a Comment

Korang ada apa-apa nak komen?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...