19 August 2009

My 'transformation'

tiada apa yang nak ditulis dalam entry kali ini,kerana tersangatlah kekurangan idea.Sebab itulah ianya tak terupdate setelah sekian lama.huhu..harap-harap entri merapu ini sekurang-kurangnya dapat menghapuskan segala sawang-sawang yang ada dalam blog ini....

Dengan rasminya,saya sudah tidak memakai spec berwarna purple lagi!!kerana saya sudah tukar angin kepada spec berwarna hitam pula.Sudah terlalu lama spec purple itu menjadi sebahagian daripada anggota badan saya.haha..tibalah masanya untuk saya menukar kepada organ yang baru..jeng jeng!





itu saja untuk kali ini..
merepek kan?? =_______________=
saya janji lepas ini saya akan cari idea untuk mengupdate blog saya..huhu..
T_T

No comments:

Post a Comment

Korang ada apa-apa nak komen?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...