28 February 2009

Kejutan yang mengejutkan!

Hari rabu lepas,
kawan saya telah selamat mengeposkan hadiah hari lahir kepada saya.Memang dia sering sahaja membahagiakan kawan-kawannya.Walaupun saya baru dua tahun mengenalinya dan hanya sekali sahaja bersua muka,tapi dia terlalu baik hati pada saya dan saya senang berkawan dengannya.

Saya memang tertunggu-tunggu juga,apalah hadiah yang bakal saya terima daripadanya kali ini.Akhirnya bungkusan tersebut telahpun sampai.Sebaik sahaja pulang daripada pejabat,saya terus melulu ke bilik dan mengambil bungkusan coklat di atas almari saya...

Dup..dup..
(Sebenarnya dah tau dah apa isi di dalamnya...:p saja mensaspenkan diri.Baru dramatik sikit)

Jeng..jeng..Kek kukus masam manis yang dibuat oleh dia sendiri!Kawan saya seorang ini memang terkenal dengan kepakaran memasaknya.Lebih-lebih lagi 'pembikinan' kek.Sungguh,saya pun kalah!(benci!!) Tak pernah dibuat orang kan??Pos kek?haha..saya pun rasalah keknya...
Aummm........

Kunyah lagii..
Dan lagi...
Lagi..
Emm...
NAK LAGI!!!!:D

sedap keknya..lembut sahaja...

Kepada si penghantar kek tersebut,
i would like to thank u from the bottom of my heart.
Syukran!

p/s:Maaflah tak boleh nak sebut namanya disini.Cukuplah saya seorang sahaja yang tahu siapa.:D

No comments:

Post a Comment

Korang ada apa-apa nak komen?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...