24 December 2009

Air yang dicincang AKAN putus!

Orang selalu cakap peribahasa "air yang dicincang tak akan putus" kan?well iwanna proove it all wrong!huhuhuuh...air sebenarnya boleh putus!!tak percaya????
tengok video ni....hehehehe...lepas tu nak percaya atau tak,terpulang :)






AIR TU PUTUS KAN??DAH CAKAP,TANAK CAYERR....HAHAHAHHA :p

4 comments:

~najihah faizah azaman~ said...

salam ziarah. lama x menyinggah disini. hehe
peribahasa tu hanya bidalan org tua2 saje. :)
untuk mgambarkan psaudaraan antara keluarga.

hamba said...

Awesome!! real ART!

Ini bukan mencincang air... ini menyembur air..
maksud peribahasa air 'dicincang', adalah air yang ada di bekas.. itu yang tak boleh dicincang (kecuali bila dah beku laa)....

Anonymous said...

mana ada putus.. kan cantum balik bila sampai kat bawah tu...

Anonymous said...

mana ada putus lah stups.

Post a Comment

Korang ada apa-apa nak komen?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...