08 June 2009

Sibuk,menyibuk,tersibuk,kesibukan


Assalamualaikum..

Apa khabar semua?
Apa khabar iman kita?
Apa khabar imanku? T_T

Recently,i am too busy and lacking of idea to update my blog.Yela,musim-musim mengawan ini(musim perkahwinan..hoho ^o^),sibuk menghadiri majlis perkahwinan orang termasuklah saudara dan sahabat-sahabat.Baru-baru ini,6/6/09,pertama kali saya dipertanggungjawabkan untuk mengambil gambar perkahwinan rakan saya semasa di tingkatan 4 lagi.

"Aida,aku nak kau ambilkan gambar aku masa aku kahwin nanti",kata sahabatku,shema.

"Huh?biar betik?tapi camera aku camera kokak je!huhu",balasku

"Takpe,aku suka tengok idea kau ambil gambar.Cantik!"

Alahai,terharunya aku....hukhuk.

"Oklah,aku tolong kau shema.",aku menerima tawarannya.

Fuh,sebelum ini memang ada impian untuk buat bisnes sendiri berkaitan dengan wedding photographer ini.Cuma tengah kumpul modal untuk beli camera DSLR.Tak sangka pula ada yang teringin menempahku dikala saya menggunakan camera yang sangat cabuk ini.Huhu..rendah diri rasa.

So,semasa wedding sahabat saya shema tu,fuh...busy yang amat!penat jangan cakap.Tapi i want to give the best~

So,sekarang sahabt-sahabat sekalian,maaflah kalau saya tak update blog ini.Saya sedang busy menguruskan album wedding sahabat saya shema.InsyaAllah kalau ada kelapangan,saya update! :)
Wassalam.

2 comments:

ummuhirrah said...

owhhhh..kalo cmtu, time akak kawen nanti nak mintak tlg aida jugak lahh...ble?hehe~

Fairytopia said...

sis..boleh je..hehehehe..
bile agak2 walimah akak tu??:P

Post a Comment

Korang ada apa-apa nak komen?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...