02 August 2011

Ramadhan datang lagi!

Salam brothers & sisters,

Praise to the Almighty God,saya masih bernyawa untuk menikmati keberkatan bulan Ramadhan lagi!Alhamdulillah.Like other muslims,i've been waiting for this holy month so much.Kali ini saya tak nak sia-siakannya lagi seperti tahun lepas.Takmo!Saya nak fokus kali ini.Saya nak sucikan semula hati saya sebab saya rasa saya dah tersangat jauh daripada Pencipta saya sekarang.Saya dah berbeza dengan diri saya 2 tahun dahulu.Saya nak kejar balik cinta Ilahi.Dan kerana itu,saya deactivate Facebook account saya buat selama-lamanya..........




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Ceh,taklah!
Sementara sahaja.Bila dah dekat Syawal,saya on balik.Sebab nanti kawan-kawan nak hantar virtual kad raya kan.And of course,nak minta maaf dan beraya secara virtual dengan rakan-rakan FB.




So,izinkan saya beruzlah sementara untuk mencari permata yang hilang itu.Doakan saya.
Assalamualaikum dan selamat mengejar cinta Ilahi.

No comments:

Post a Comment

Korang ada apa-apa nak komen?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...