11 December 2008

Disebalik blog yang bersawang..



Salam alaik...


Rasanya sudah seminggu lebih aku tidak 'mengepost' entry di ruang Gemersik Sufi ini.Bukannya apa,i'm lacking of idea.Tak tahu nak tulis apa..huhu..Kadang-kadang idea datang terlalu banyak sampai dah tak tahu nak tulis apa..blank!Too many to write orang kata.



Apa yang penting,aku lebih tekun untuk belajar untuk menukar layout baru blog ini.I have to admit,layout blog ini adalah salah satu alasan kenapa aku biarkan blog ini bersawang.Sebab layoutnya tak attractive langsung!Aku jeles tengok design blog yang cantik-cantik.Yelah,sebagai orang yang meminati seni,of course i want my blog looks artistic..(pada mata aku la).So resultnya,i have come out with PINK..yes,PINK layout.Why pink?Why not?I love pink so much.Cakaplah aku childish ke,girly ke...tak kisah la...janji aku ada mood balik untuk operate blog ni kelak..:D






Wassalam............~~~

No comments:

Post a Comment

Korang ada apa-apa nak komen?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...